środa, 20 lutego 2013

SERCA

W wojnie domowej linia ognia jest niewidoczna
                                                                    -przechodzi poprzez serca.
                                                                                                     -  Antoine Saint -Exupery.
                                                                       ###
                                                                   Miłość stanowi osobną część życia mężczyzny.
                                                                   Jest natomiast całym istnieniem kobiety.
                                                                                                       - George G. Byron

                                                                      ###
                                                    Modlitwa św.Emilii Podolskiej
Aż mnie zawołasz kiedyś po imieniu
Uznając mnie już na wieki za swoją
Aż ,mi pozwolisz w  niebios zachwyceniu
Powtarzać piosenkę :"Tyś mój a ja Twoja'".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz